stämmer detta? njaah kanske liiite men inte 100% enligt mig

Hardy,love,sigh,heartbreak,thoughts-a0c47ea18f085d63a20601ca730d015f_h_large

tycker ni detta stämmer? njaa jag skulle nog säga till en viss del.

kan ge ett exempel på hur jag menar^^

skulle Lisa vara kär i kalle och hon har varit det ett lååångt bra tag nu. skulle hon sedan berätta för honom om hnnes känslor och han inte kände likadant skulle ju deras såkallade "vänskap" bli knas right? hon har aldrig riktigt haft honom eftersom de bara varit vänner men hon förlorar ju honom till en viss del när hon berättar om hennes känslor? jag har funderat över detta länga. man kan visst förlora något man aldrig haft? för tanken om att man gillar personen finns ju ÄVEN om man inte riktigt har personen? vene om ni förstår hur jag menar riktigt. men det jag ville komma fram till är att enligt mig kan man förlora något man aldrig haft, iaf i tankarna.
och ens tankar är ändå väldit viktiga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0