some pics

JAG SOMNADE 19.00 IGÅR? ch vaknade för en timme sen? NAAAAAJS MED SÖMN! :D
börjar klockan 13.45 idag med idrott, efter det drar jag till mammas jobb och tonar håret mörkare sen ska jag träffa charlie en stund^^ nuuu borde ni förstå hur trött jag var igår :O ouuuuff vad det är skönt att sova!!!
kollade genom lyns blogg och hon hade lagt upp några blder från början av kryssningen så jag snodde dom (hoppas det var okej gumman) här kommer lite mer "normala" blder, resten får ni senare idag.


Lin och sebbee <3



fabian jag och natha (:



maaaaaat<3333



Lin och mammaaa :D



jag liiite i bakrunden sen sebbe :)



älsklingen <33



resten av bilderna kommer sen, hörs senare puuuss pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0