Sing for me please

KRYSSNIIIING IDAAAG HÖRRNI!!! har packat väskan nu men det ända som fattas är min KAMERA, JAG HITTAR INTE DEN? FÅR FAN PANIIIIK -.- JUST IDAG SKA JAG INTE HITTA DEN LIKSOM ÅÅÅÅÅHHHHHH'
aja fabian lär ju ha sin systemkamera och lin sin system kamera, sebbe sin vanliga kamera och natha sin vanliga kamera så det kommer ju bli mångaaa bilder ändå! :) har precis käkat frulle, ska snart hoppa in i duschen sen fixa mej osv sen bär det av till Sandra! vi ska ta en fika och prata och sånt, lite mysigt eftersom att det var länge sen (: efter det ska vi alla  mötas i slussen vid 16.00 för att käka ngt tsm. vad händer´sen? jooo vi drar på kryssning :) kommer inte kunna blogga så mycket men det förstår ni ju själva liksom, men vi hörs så fort jag kan! ha det underbart allihopppaaa :D


skolfotot för i år!



jag och elin i måndags mohahaha :D




Kommentarer
Postat av: Elin

men söt tjej_94 på mig :o hahaha

2010-10-09 @ 12:04:29
Postat av: Finicia

fyfan vilket fint skolfoto! Vad kul att kryssningen var rolig förresten! =D puss <3

2010-10-11 @ 00:33:51
URL: http://nicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0