OOOUUUUPPPSSSSSS :O

No provet gick -.- <----- så då kanske ni fattar^^ gjorde bort mej totalt efter att jag var klar med provet. jag gick ut och väntade med dom andra som var klara med provet precis utanför klassrummet. så vare någon som frågade mej om jag gillade No och då skrek jag: JAG HATAAAAR NO?!?!?! märkte inte att Dörren var halv öppen så alla som forfarande gjorde provet började garva sen fick jag vääärsta blicken från Johanna våran No lärare. snacka om att man hatad av henne nu asso :O VARNIIIING!

annars gick allt bra i skolan, ser framemot imorrn då jag sutar 10.00 så efter skolan ska jag förbi mammas jobb en stund sen träffa Marcus :D och erika tror jag^^ så det ska bli kuuul. skönt att man inte har mer plugg denna veckaaaaa :D




börjaar bli kallt nu fan :O vill ha värmeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0