Onödig fakta?`Mjo jag vet! ;D

Lovar du att vara ärlig? jag ska försöka
Var det där ärligt? yes
Du heter: Amanda
Smeknamn: Mandy
Låt som när du är ledsen sörjer till? so sick of love songs
Beroende av: parfym
Vem behöver du mest just nu: Mina nära vänner
Vad tror folk om dig? att jag är en skrattig parfymberoende tjej?€ haha fan vet jag
Stämmer det? HAHAHA jaapp :)
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon tror jag
Vad säger du för att imponera på någon? haha det skiftar berorende på...
Hur imponerar man på dig? var dej själv bara
Brukar du skratta för dig själv? aaaah ofta faktiskt :P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: det står ":( <3"
Vilken är din favoritmålning: kan inte sånt
Var bor du? Solna/rissne
Trivs du där: ofc
Äger du några converse: yupp
Sprit, cider, vin eller öl: cider

Är du allergisk emot något: nej
Nästa mål i ditt liv: tro på att jag kan
Hur svarar du i mobilen: heeej gumman lr typ tjaa :P
Vem ringde du senast? simon
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: jag ringer dej snart, puss
Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam: japp
Tycker du om din pappa: han är världsbäst
Brukar du komma i tid: ALLTID
När mår du bra: när jag lyssnar på min älsklingslåt
När blev du fotad senast: i fredags
Hur känner du dig nu: lite små seg
Vanligaste färg på dina kläder: jeans färg hahahha bra svar va? nääeh men kanske svart
Vad tycker du om fötter: haha vilken fråga, fötter är fötter liksom
Är du smart: njae ;D
Var du aktiv i skolan: japp
Vad saknar du: sommaren

Hade du en bra kväll igår: den blev bättre än vad jag trodde så ja :)
Favorit dryck på morgonen: Apelsinjuice
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22.30 ungefär
Är du blyg? nääääeh, är man blyg kommer man ingenvart
Sysslar du med någon idrott: Nej
Vill du hellre ha mail än brev: Nej. Brev älskar brev ;D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: tror inte på kärleken...
Har du spytt offentligt: näää
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: VERKLIGEN ALLT mohahaha
Är du nöjd med ditt liv: ja
Är du bortskämd: Nopps
Vad gör du i morgon: skola sen träffa några kompisar :)
Vad är det värsta du vet? när folk snackar skit
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? lite olika

Vad längtar du till? då allt är toppen
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag vet vart jag har mina vänner och vilka jag kan lita på.
Vad använder du för shampoo? garnier
Vad är det finaste du fått? kärlek av familjen
En speciell dag du minns: 22 december 2005
Hur gammal är du: 16
Om fem månader: ja då är det snart dagx för mej att bli 17
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma och jackoe :)
Har du sovit i din egna säng inatt: Yes
har du strumpor på dig nu: aa
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: för 2 dagar sedan
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej verkligen inte
Har du piercing: japp :)
Solar du ofta: nej
Hur vig är du: så ovig man kan vara
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerrys
Tror du på ett liv efter döden: aa
Vilken ögonfärg har du: gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.



Kommentarer
Postat av: Worm

hehe jag baxar denna lista då :P

2010-11-01 @ 15:40:18
URL: http://sirworm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0