Love is retarded, right? :)

Det har varit en underbar dag då jag först var i skolan sen drog till mammas jobb (emelie skulle fixa året) sen drog till solna centrum, träffade en massa folk och nu e hemma^^ det har vart rätt trevligt!
imorrn är det fredag och jag ska hem till pappa men vet ni vad som händer innan det?!?!?



Johanna har tjejmiddag med temat Glamour, WOHOOO :D vene riktigt ok kläderna jag valt är glamouraktiga :S men tar fan dom ändå. Naures i min klass har fixat linser till oss alla också så imorrn dåå jävlar ska vi fixa oss och överdriva asso! :D Kan avslöja att min klänning är vit? och ska ha riktigt blåa linser, sminket och smyckerna får jag se imorrn!

Ska bli rikgit KUL :D älskar när det är teman på sånna här evenemang, allt blir så mycket roligare mohahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0