KRYSSNING ÄGDEEEE :D

FYFAAAN VILKEN GRYM JÄVLA KRYSSNING DET BLEV! ;D med underbart folk också. den som får priset för resans höjdpunkt är spikat fabian! vi tog inte så många bilder faktiskt, utan vi filmade jätte mycket bara men filmerna kommer jag INTE lägga upp mohahhav :D vi tog skiiit lite bilder med fabians kamera, och det brukar ta tid tills han lägger upp dom men så fort haan gr det så KANSKE KANSKE ni kan få se en drägg bild :)
kan berätta om några få saker som bla hände.


* MÅÅÅNGA trodde fabian var sean banan så de ville ta kort med honom och de ville ha hans autograf osv xD
* Jag skulle slänga en sak i havet när vi var ute på däck och då flög elins ring som jag lånade med xD KNAS... '
* Vi sov 3 timmar under hela natten mahaha ;D
resten får ni tänka ut själva!


nåågra lite mer normala bilder får ni imorrn för att jag är gaaaaalet trött, sov ju som sagt bara i 3 timmar, så ska ta en feet dusch sen chilla som fan och typ sova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0