Halloweenpartyyyyy tomorrrroooowww

Skolan gick bra, men ussscch vad mkt hemtentor vi får just nu...
So uppsats tills imorron, engelska redovisning till imorron, franska prov efter lovet, So uppsats efter lovet osv...
nääe men det ska bli sjuuukt skönt med lov! :D
Just nu har jag precis gjort klart mitt So arbete om dödsstraff, och ska nu börja med engelskan (boooring)
Efter det ska jag träffa natha en stund, det ska bli myys! (:

(en bild love tog när vi hade tråk under Svenska lektionen)

Imorron kommer dagen vara VÄÄÄLDGIT stressig måste jag säga^^
Eftersom att jag ska på BÄÄÄSTA halloweenfesten på kvällen så måste många grejer fixas.
Ska bla till mammas jobb efter skolan för att fixa håret inför kvällen, sedan måste jag duscha och allt det där, efter det blire att möta mina underbra vänner som ska joina mej under kvällen och sedan blir det att dra till lokalen och festa!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0