GAAAAAAAAAAALEEEEET PEPPAAAAAD

Imorron är det fredag,imorron är det fredag,  IMORRON ÄR DET FREDAG!!!!
oooouuuufff vilken helg det kommer bli säger jag bara! :D  VI SKA HA SÅ JÄÄÄVLA KUL, ELLER HUR NATHALIE?!?!

Imorrn efter skolan ska jag hem och fixa några saker hemma, sen ska jag nog packa väskan (kryssningsväskan) eftersom att jag inte kommer hinna på lördagen) sen fixar jag mej nog lite och drar ut. Ska vara med några från klassen + marcus typ, får se vad vi hittar på mohaha! ;D

Sen är det lördag, vilket betyder? KRYSSNING!!! efter att jag vaknat och sånt shit ska jag dra hem till Sandra, ta en fika med henne, snacka lite osv^^ efter det måste jag dra hem, hämta min väska och sen möta natha för att dra in till stan och möta resten av crewet och dra till slussseeeen, för då är det dags för kryssning! vet att jag tjatar väldigt mycket om det men det är för att jag är så jävla TAGGAD inför det!

Bilder från förra gången vi var på kryssning, var ca 1 år sedan.







(observera att jag hade MKT lngre hår och mkt ljusare)

















näääh nu blev det här blogginlägget väldigt långt ser jag :O så jag skriver mer ikväll, vi hörs då (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0