best friend

Det är riktigt chill nu i skolan under temadagarna så det är ju skönt, dock börjar verkligheten nästa vecka FUN!!! lr inte...^^
men vet ni vad? imorrn äre fredaaaag och då blir girl night! med musik och en massa tjejsnack, så det ska bli riktigt kul! ska ta måååånga biler också, det lovar jag!
börjar 9 imorrn och slutar runt 1, såhär kommer min fredag se ut imorrn:

*Skola

* Dra till buttericks (stavning?) för att kolla halloween dräkter

* Dra till sebbe och lin för att hämta högtalare

* Träffa en kompis och fika?

* Dra hem till mej, städa och fixa mej inför kvälleeeeen :D



du är min bästa vän och det är du verkligen!
du betyder betydligt mkt ska du veta!
tack för ..... du vet vad jag menar!
det var snällt gjort, och starkt, modigt och snällt.
jag uppskattar det!
marcus lundkvist du är min bästa vän!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0