Älska mig för den jag är, inte för den du vill att jag ska vara.

Tumblr_larg3ejw0y1qb7uweo1_400_large

Älska mig för den jag är
Älska min personlighet som den är
Älska mitt utseende som det är
Älska min kultur som den är
Älska min familj som den är



Jag är trött på folk som hela tiden ska ändra på andra, älska mig för den jag är, acceptera mig för den jag är, ha kul med mig för den jag är. För jag är jag och kommer inte ändra på mig för någon annans skull så är det.
Jag vill umgås med folk som tycker att jag är bra precis som jag är, det är RIKTIGA vänner det, samma sak med killar. Jag är inte perfekt, jag kanske inte har bästa personligheten, jag kanske inte är den snyggaste som finns, men ingen är perfekt. Huvudsaken är att jag försöker och är nöjd med mig själv. Jag skulle vilja att folk försöker acceptera mig för den jag är, den som inte gör det kan dra åt helvete faktiskt! :)

ÄNDRA ALDRIG PÅ ER! alla är bra som dom är och alla är olika! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0