WE ARE BORN TO PARTY, FORCED TO STUDY

Nu blir det bädda sängarna, plocka undan alla slängda kläder som ligger över allt i rummet och sedan ta en varm dusch! efter det ska jag fixa mej lite och sen ringa brorsan fabian, vi kanske skulle hitta på något nu under dagen, vi får se^^

Tumblr_laf1fn52nv1qzmnlso1_500_large

Jag var tvungen att ha med den här bilden då jag känner igen mig väldigt väääääldigt mycket! Kan tänka på saker i flera timmar utan att överdriva när jag på kvällarna ligger i sängen och ska sova. Vad det är jag tänker på är väldigt varierande faktiskt, det kan vara vardagliga saker, framtidplaner, familjetankar, skolan, vänner mm^^
några fler än jag som är så? (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0