SVAR PÅ FRÅGOOOORNA!

Här är frågorna ni ställde!

har du tappat kontakten men några sen du börja gymnasiet isf vilka?
Svar: ja jag har tappat kontakten med ganska många, dom flesta i min gamla klass, dvs 9:2, har typ bara kontakt med 2 därifrån. Sen har jag tappat kontakten med min föredetta bästa vän...  vilket e synd eftersom att jag saknar henne enormt mycket.



Saknar du någon vän som du inte träffar längre, isf vilka?
Svar: jag saknar jossan och alexander enormt.

 &

Vrf vill du bli just advokat
Svar: jag äälskar att disskutera och lyssna på andra, debattera och säga vad jag tycker, skydda folk och förklara just VARFÖR dom gjorde som dom gjorde osv. Har velat bli det sen jag vr liten skitunge ;D




hur har ditt liv ändrat sig under 2år.
Svar: ojjj....  det har förändrats ENORMT mycket måste jag säga. både positivt och negativt. vi kan ju börja med att jag har mognat vldigt mycket, jag har varit med om väldigt mycket och vet därför hur jag ska hantera vissa saker i olika situationer. Jag har börjat inse att livet inte är en lek, att man måste vara försiktig, att jag måste välja mina vänner noga och att jag måste varaa på min vakt så att ingen hugger mig i ryggen dvs. Jag umgås inte alls med samma personer som jag gjorde för 2 år sedan och jag är mer vaken nu än vad jag var för 2 år sedan.



längsta förhållandet du har haft
Svar: Har inte haft ett seriöst förhållande


Tycker du Albin Åkerlund e katt?
Svar: hahhaha vafan albin.. jaaa klart som fan att albin e katt! :D



Hur går det med kärleken? Har du någon på G just nu? (:
Svar: hahaha, fick typ 5 såna här frågor? är du kär i någon just nu? vem är du på g med? hur gåre med kärleeken? osv men godkännde bara en. Säger såhär, det vill ni allt veta va?? men jag kommer inte berätta, sorry :)



Brukar du utesluta kolhydrater?
Svar: hahahaha, tro mig, jag utav alla ÄTER VERKLIGEN så mycket kolhydrater som man kan! äter som en kossa, looovar er det! mat is life :D



Sho katten! Vad händeR?
Svar: Shooo snygging, jag skriver sj då?



Hur gör du för att ha så snygg kropp?
Svar: haha först måste jag tacka! ska jag vara ärlig, jag käkar skit mat som faaaaan, det funkar :D



Du har väldigt vackra ögon tjejen, massa olika färger, vilka färger är det? :)
Svar: hahahha taaaack igen, oftast dom jag får komplimanger för! jadu... :O jag har typ grön, gul, blå? en blandning helt enkelt!



Favorit låt just nu? (förutom a drop inte ocean)
Svar: HAHAHA, har jag haft den på bloggen såååå många ggr? xD hm.. isåfall får det bli just the way you are med bruno mars <3



Är det många som påpekar att du liknar din mor? (ni är väldigt lika)
Svar: jaa det är en del som säger det (:


mamma! :)


Hur bra känner känner du marcus? hur bra vänner är ni?
Svar: jaaani, fråga honom själv! haha nee men jag känner honom iblaand bättre än vad han känner sig sjlv och tvärtom. Jag känner honom jääävligt bra, 10 års vänskap är inget att leka med! vi är bästa vänner!




Det var alla era frågor för denna gång! hare gött :)



Kommentarer
Postat av: julia

hehe just the way you are e också min favorit. tro mig jag har lyssnat på den om och om igen typ hundra gr

2010-11-16 @ 21:20:05
Postat av: Elin

jag pratade i telefon med dig när du skrev det där, höhöhöhöhö stolt tjej

2010-11-16 @ 23:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0