3 frågor, 3 svar! (:

OJJ, i verkar ha ganska många frågor och ställa, kanske dags för en frågestund? kanske kör på det under veckan, vi får se :) har iaf valt 3 frågor nu som jag tänker besvara ärligt och bra!

1) Varför har du en moderad blogg? Är du rädd att folk ska skriva taskiga saker?
2) Hur mycket betyder dina vänner för dig?
3)Hur ska den perfekta killen vara?

Fråga nummer 1:
Jag har en moderad blogg, för att vissa människor inte har någon respekt. Dom kommenterar massa skit saker som ibland inte stämmer eller så kan det vara allmänna saker som kanske är privata som jag inte vill ska komma ut. Därför har jag en moderad blogg, det känns tryggare att kunna få välja vad som får kommenteras/visas  (:




Fråga nummer 2: Mina vänner betyder ENORMT mycket för mig, vissa mer än andra. Jag anser att utan vänner/familj kan man inte leva, det är familjen och vännerna som får en att kämpa i livet och leva lyckligt. Jag är en person som VERKLIGEN prioriterar mina vänner, gör det mesta för dom och har jääävligt kul samtidigt. Men eftersom jag blivit sårad/huggen i ryggen ganska många ggr av vänner så är jag nu VÄLDIGT försiktig. Sårar någon mig eller snackar skit så är jag försöktig av mig, visst kan jag förlåta men det tar sin lilla tid då jag är en väldigt känslig person.

vänner som betyder <3

Fråga nummer 3: ojj då, det var en svår fråga då ingen är perfekt. Men den perfekta killen enligt mig, ska kämpa för mig, bry sig om mig, älska mig för den jag är, gilla mina vänner, hålla om mig framför hans vänner, vara omtänksam, ha respekt mm. Finns massor liksom. Han ska vara som min bästa på ett sätt, asso man ska trivas med varandra, ha kul, kunna snacka om allt tsm, skratta osv!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0