Trust doesn´t excist

Här kommer ett långt inlägg där jag nämner vissa saker om mig, saker jag vill göra, saker jag gillar ogillar osv.


Om mej
Jag är en person som väljer mina vänner noga. Har varit med om så mycket skitsnack osv så jag väljer endast vänner jag kan lita på, har kul med och vet älskar mig för den jag är. Jag är inte en komplicerad person, utan jag är en tjej som älskar att vara med vänner, fika, kolla på film, parta, shoppa osv. Inget konstigt med det.
men jag är en tjej som har det svårt med tillit, en tjej som tror att något är fel när allt är bra.
Så fort jag är lycklig och bra och allt känns super, då känns det som om någontingt kommer hända.
Det kan bero på vänner som svikit mig, killar som svikit mig osv...  allt detta påverkar ens personlighet och tillit.
Jag har två bästa vänner som heter marcus och nathalie som har funnits där för mig, in i det sista.
Jag är en tjej som värderar mina vänner högt och gör väldigt mycket för dom. men jag har ett citat som jag följer sedan jag upplevt massa skit och det är "behandla andra som du själv vill bli behandlad" 

Tumblr_l1axppesix1qamxe4o1_400_large

En sak jag vill göra... 
en sak jag verkligen vill göra när jag fyller 18 är en till tatuering. En tatuering där det ska stå farmor på latin, då min farmor betyder ENORMT mycket för mig och jag vill ha henne namn märkt på mig för livet.
jag skulle vilja ha den på handleden där jag alltid kan se den.



OBS INTE JAG PÅ BILDEN!!! vill ha en sån här fast det ska stå avia (betyder farmor på latin) 1,5 år kvar tills dess... 


Killen...
jag har ingen kille men om jag skulle beskriva hur han ska vara se ut så skulle det ungefär e ut såhär:
han ska ha väldigt bra klädstil, inte bratig men ändå lite om ni förstår hur jag menar. Han får gärna ha en piercingi ögonbrynet eller örat, det ör fint tycker jag. Han ska gymma eller gå på någon sport, lite vältränad ska han trotsallt vara. Helst brunt hår och gröna eller blåa ögon, hmmm vad mer utseendemässigt...
till personligheten då^^ Han ska var snäll och ödmjuk, ha förståelse för min kultur och mitt land, min familj och mina vänner. Han ska ha liknande humor som mig, och älska att kolla på film. Han ska vara mogen och förståndig. Lite små larvig och busig får han vara, bara han kan vara allvarlig nr det behövs. Han ska vara villig att testa på nya grejer och gilla äventyr men ändå mysiga hemma kvällar. men det viktigaste av allt är att han måste förstå min kultur och respektera den som den är. han ska älska mig för den jag är!




Framtiden:
Mitt drömyrke är att bli advokat, jag ska plugga vidare efter gymnasiet och sedan sträva efter att bli advokat.
jag har velat bli det sen jag var 10 och jag ska göra allt för att uppnå det, jag har min familj som stöttar och
hjälper mig oavsett vad. Det är tt yrke jag skulle älska att hålla på med.


nu har ni fått läsa om mig, drömkillen, tatuerings tanken, min framtid osv hoppas ni lrt er något nytt om mig! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0