några bortglömda bilder :O

Bläddrade igenom alla mina mobil bilder och såg att det var ngra nya flumm pics som jag inte laggt upp än, så här kommer blandade bilder från denna vecka + idag:


jag och elin var i centrum, vi testade skor kläder hattar mössor osv!



elin kollar skor. som vi alla vet har hon på sig alla möjliga färger avv skor, kläder osv så här e hon! :)



green oh yeah!!



rosa leggings, och en randig tröja med massa färger, yeaah thats her stile and I looove her for that :D go girl!


who´s that? ;)

 


maribeeeell åker pulka, bilden togs igår


jag och maribell bakar pepparkakor, bilden togs för några minuter sen. MUUUUMS pepparkaaaakoooor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0