Muuuuuuusiiiiiiiic oh yeeeeaaaah

måste bra säga en sak, jag saknar dej lin, systrar för alltid right? saknar våra fikastunder, våra knasstunder, shoppingstunder och pratstunder!







att lyssna på HÖÖG musik, dansa och sjuunga falskt är något jag och elin gör väldigt ofta måste jag säga, men fyfaan vad underbart det är! :D Jag har precis packat väskan (ska ju till pappsen imorrn) i helgen blire plugga en del och sen umgås med familjen skulle jag nog tro! (: mys^^

och senare ikväll kommer några nya bilder, som faktiskt är ganska fiiina! ;D
idag kommer fabian hit och senare ikväll blire tacos time med familjen + elin, fyfaaaan vad gott!!!!
näääeh, bilder kommer ikväll!



Kommentarer
Postat av: L

sis 4-evaaaaaaah! <3

2010-11-25 @ 19:39:29
URL: http://lynita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0