Jag HATAR No, Jag HATAR No, Jag HATAR No

fyfaaaaaaaaaan vad jag hatar No, INTE ETT JÄÄÄVLA SKIT sätter sig, fattar för fan ingenting. Jag HATAAAAR NO. faaaan får damp på det här asso. Aja det e väl bara att längta till helgen och sedan le antar jag..

Köpte ett par svarta byxor idag, väldigt fina mste jag säga. Kanske har dom imoron mohahha^^
efter att jag jackoe och syrran min gått runt lite i stinsen så blev det fika time. Jag och Jackoe pratade om ALLT mellan himmel och jord, och det var rätt skönt, att bara koppla av och låta orden flöda måste jag säga! :)

en till sak jag tänkt på, jag har massa familjemedlemmar på facebook, ere inte tags att ta bort dom?? :D ehhm JO jag ska ta bort alla familjemedlemmar, inget illa menat mot er (familjen) men min facebook är till för mina vänner tycker jag! (: ingen utav mina vänner har sina familjemedlemmar på facebook? tags att ta bort dom!



ge mig heeelg!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0