It always makes me cry when I realize that we will never be together...

Jag är tacksam, jag är väldigt tacksam att jag har en familj som bryr sig om mig.
som bryr sig om mina handlingar, som vill att jag alltid ska vara på topp och alltid må bra, en familj som vill att jag ska lyckas med mitt liv och få den bästa framtid man kan få. Jag är väldigt glad och tackar gud för att han givit mig den gåvan, den familjen!





jag säger inte att min familj är den ända som vill sitt barn ens bästa men jag menar att det är väldigt många föräldrar som säger så men inte agerar när ens barn gör fel. Som förälder måste man agera och uppfostra sitt barn i tidig ålder eftersom att vi har hamnat i ett samhälle där inte respekt existerar längre, ett samhälle där åldern inte spelar någon roll längre, ett samhälle som har gått för långt. Så jag är väldigt tacksam för att jag har föräldrar som tagit tag i detta och lärt mig vad som är rätt och fel.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sant ;)

2010-11-08 @ 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0