Im still waiting for someone, someone special...

 


Då har man bowlat, köpt skor och käkat på donken idag! (:
den som vann på bowlingen var marcus, sen kom jag sen maribell och tillsist elin xD men det var trevligt faktiskt, bowling är underskattat^^
jag köpte ett par svarta knähöga stövlar, väldigt enkla men väldigt  snygga på samma gång! (: efter allt blev det middag på donken, aalltiiid lika gott, right? det här var min dag. vill ni veta något roligt? min helg är redan planerad... knasigt värre!

Redan planerad helg? ojdå, någon längtar visst ;O
på fredag blir det först städning i mitt rum hos mamma sen träffa komisar sen restaurang med familjen.
På lördag blir det friiiieeeends, och fyfaaaaan vad kul vi ska ha. Kan inte avslöja mer mohahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0