I will never give up! =)

Tumblr_lbcy2erwhe1qdpsx9o1_500_large

Man märker TYDLIGT vilka man trivs med och vilka inte, tack för fikat idag tjejer det var ytterst mysigt! (:
jag har varit hyper idag? all sömn kanske har hjälpt trotsallt, yaaay! ;D har precis packat väskan för imorrn ska jag ju till mamma och såhär kommer min dag se ut imorron:

* möta marcus och elin vid 12, dra hem till mig i solna och städa (har lovat mamma, för göra jag det fick jag en annan sak hahaha ;D)
* träffa tjejerna vid 15 i solna centrum för fika
* dra till stan och möta familjen för middag på en restaurang
*klar runt 21, då får jag se vad som händer :D

Tack för att ni svarade på min fråga btw, och tack för komplimangerna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0