I want your arms around me


Minnen... <3

ussscccchhh vad jag är trött! såfort jag kollar ut, ryser jag..
det var jätte trevligt igår faktiskt, jag och elin var hemma hos mej och chillade, typ dansa och sjöng osv sen kom H hit, vi tog de lugnt och typ chillade1 men fabian var ju också här igår, och han berättade att han hade sökt in till Big brother?!?!?! :O hahahahaha, aah vi får se hur det blir med den saken ;)

Just nu vill jag bara att dagen ska ta slut så att jag kan gå hem och soooova igen i min varma mjuka stora säng... Bilderna som jag sa skulle komma upp är lite försenade sa min kompis, hon ska göra vissa svartvita osv... men innan helgen e sluut så kommer ni få se dom jag lovar er!

Tumblr_l5g69geon11qbpwzeo1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0