I Don´t want your body, I don´t want your soul, I don´t want your money, I just want your love.

Förstår inte vad som händer med mig. Vissa dagar känner jag ig sjuuukt glad, hyper och vimsig och allting känns på topp men andra dagar känner jag mig jätte nere, ledsen och svag. Idag är det inte något speciellt som hänt eller så, men vissa tankar får mig ledsen..  vissa saker får mig sjukt besviken. Det känns som om mina tankar tar över stabiliteten och den riktiga världen ibland. Känns som om jag är fast i en liten bubbla och inte kan komma ut.




Men jag lovar, jag ska försöka bli gladare mina kära vänner! Nästa inlägg kommer bli mer glatt, och då slänger jag in ytterliggare en utav dessa nya fina bilder! Lovar att det ska vara en glad bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0