Give me some music and I will sing for you

OCH då var det torsdag! (: vaknade av att mobilen vibrera och det är inte första gången, kanske ska stänga av skiten under natten? haha vi fåår seee.
Jag ska snart käka frukost och sen fixa mej för sen bär det av till solna där jag ska träffa elin, vi ska först hem till mig för att hämta 2 saker sen ska vi till solna c igen för käk/fik, myyyys va?
 
och imorgon är det fredag redan, tycker ni inte att lovet har gått jäääävligt fort? ;O
men helger gillar nog vi alla right? ;) mohahaha

hörrni jag har en fråga till er, skulle bli skit glad om ni svarade på den så snälla gör det. Vilken hårfärg passar jag bäst i? ljus ljus brunt som jag hade innan lr mörkbrunt som jag har nu? var ärliga (:
 

Detta är då den färgen jag har nu, mörkbrunt.




eller min naturliga färg?

vilket passar jag bäst i? mörkt eller ljust?




Kommentarer
Postat av: D

Du passar i mörkt som du har nu. det är väldigt snyggt då din hårfärg framhäver dina ögon.

2010-11-04 @ 11:07:44
Postat av: Anonym

Mörkt, du passar i det ;)

2010-11-04 @ 11:08:14
Postat av: Anonym

mörkt på vintern och ljust på sommaren

2010-11-04 @ 13:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0