Bruno mars is god

När går gränsen vid otrohet? Svårt att säga, men jag tycker att flörtande sms räknas som otrohet
Är du romantisk? Ja det tycker jag!
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Någon som bryr sig, alltid finns
där, är omtänksam och rolig och älskar en vad som än händer
Vad är viktigt i ett förhållande? Att man kan lite på varandra till 100 procent! Och att man är lycklig med personen.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Flera gånger
Har du lekt med någons känslor? Aldrig
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? ha ett förhållandee
Är du en bra pojk/flickvän? Jag tror det? Svårt att säga själv
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? nej
När du vill ha någon, vad gör du? Visar att jag är intresserad! börjar prata med den på msn eller sms
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Framför en bra film med massa godis, sånt är mysigt!
Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då? bli sårad som fan..
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Ja, i framtiden. Det hör till och är fint tycker jag
Blir du lätt kär? Haha, nej!
Vad faller du för? Killar med humor och fina leenden! Sedan fina och söta kommentarer, och om han är omtänksam och visar att han bryr sig
Vad är det mest avtändande du vet? Killar som tror att dom är bättre än alla andra, själviska typer också
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Det är 50/50. Man kan inte vara för olika, men ändå inte för lika
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja
Hur raggar du? Blickar
Har du en ”utseendetyp” hos killar? haha, aasso jaaa typ.. :P
Är kärlek allt i livet? Ja absolut. Kärlek ger lycka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0