Be the change in my life (:

OOOUUUFFFF vad lääänge jag har sovit, 11 timmar :D hahaha sweet som fan! börjar 13.00 så de e chill!

Det är helt sjuuukt hur livet är, livet är orättvissssssst som fan. Den som kämpar, behandlar andra som den själv vill bli behandlad, har respekt för andra, kämpar för sina mål och är snäll får en massa skit. Den människan blir nedtrampad av andra, hur kan det vara så? och den som inte är ödmjuk eller trevlig utan bara självisk, en lögnare och ond person lever bättre än "den duktiga & ödmjuka" personen? 
Nu kanske ni tänker "vad har hänt nu da med amanda? mår hon dåligt igen..." men nej så ere inte, jag har inte bråkat med någon eller mår dåligt utan jag mår bra! jätte bra faktiskt, och just nu är allt bra i mitt liv. Men jag kom bara att tänka på det, att livet är orättvisst, det finns ingen rättvisa alls. Håller ni med? 

 

visst skulle allt varit bättre om man levde i sina drömmar? oh yeaaah! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0