Nu räcker det, nu har jag fan fått nog, PÅ RIKTIGT DENNA GÅNG.

Tumblr_lclintet741qzh73lo1_400_large

Nu måste jag skriva hur jag känner, jag ska vara 100% ärlig. Detta är till ALLA individer, inte till en enstaka person. det kommer bli ett långt men ändå nyttigt inlägg!
det handlar om att vara egoistisk och tänka på sig själv. Alla är så jävla egoistiska nu för tiden, det känns som om alla tänker på sitt egna liv osv. Vissa glömmer till och med bort sina nära och kära, sitt kött och blod, sin egna familj. Jag känner att jag oftast hör av mig till folk, ringer, skriver eller frågar efter dom, det kan vara både vänner eller familj. Men aldrig är det dom som ringer och frågar efter mig? aldrig är det dom som frågar hur det är? om jag mår bra eller om jag inte mår bra. För att dom är föör upptagna, dom hinner inte fråga efter sina vänner eller familj för att dom har för mycket som pågår i sitt liv? är det normalt? nej. Jag har fått nog. jag har fått nog. Jag är den tjejen som ALLTID hör av mig till folk, den tjejen som ALLTID finns där för mina vänner och den tjejen som ALLTID gör allt i sin makt för att mina nära och kära ska må bra. men vad får jag tillbaka? klart jag har några enstaka människor i mitt liv som alltid finns där för mig, men alla andra jag bryr mig om da? kan dom inte ringa mej? fråga hur det e med mig? fråga om jag mår bra? tydligen inte. och vet ni vad? jag är trött på att alltid fråga om folk och bry mig om folk som i fråga "inte har tid för mig" jag är trött på att vara den lilla snälla söta tjejen som alltid hjälper till och finns där. jag är trött på det, jag har fått nog!
och jag e seriös, nu räcker det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0