YEPP

här kommer svaren på era frågor! (: enjoy!




Eyyyy vilka e dina bästa vänner ;D beskriv dem :D
svar: mina bästa vänner.. hmm... ellinor Jossan och marcus ere! Haha okej här kommer en kort beskrivning om dom tre
Marcus: En rolig kille med bra humor! Väldigt förståndig och mogen för sin ålder, inte som dom flesta killar utan vääldigt förståndig av sej.
Jossan: Min tillit till den här tjejen är OBESKRIVLIG! Och äre någon som veeerkligen förstår mej ut och in så ere jossan. Hon vet exakt vad jag tänker och har ALLTID funnits här för mej när jag behövt nån som mest. Hon känner mej mer än vad jag känner mej själv känns det som.
Ellinor: hahaha med denna tjej har man galet rolig :P hon gör bort sej o är sej sjäv galen som knasig :D alltid lika kul hahaha

* nordiska killar-lr-exotiska killar
svar: hahaha en svåår fråga ju^^ båda e ju najs faktiskt :)

* krulligt-lr-rakt (hår på killar)
svar: beror på faktiskt (: lockigt kan va sött fast för mej hare mest vart rakt hår men man vet ju aldrig^^

* piercingar på killar o tjejer? bra lr dåligt? och vart ska dem vara?
Svar: yes piercing kan va najs! Inte föör många o överralt men en tjej? Hmm örat där uppe som jag har ni vet? De e najs sen kan naveln vare chill ocksåå (: på killar? LÄTT ögonbrynet (A) sen e örat också naajs! (:

* Musiker-lr-sportare (killar)
svar: fifaan vilka svåra frågor.. kan säga såhär, sport killar = muskler :D (brukar oftast vara snygga) musiker killar = känsliga typ? Och sääxigt o kunna ett instrument ju! (: så ah båda men kanske sport killar (:


* killkompisar-lr-tjejkompisar?
Svar: KILLKOMPISAR LÄTT! Dom flesta tjejer ska alltid hålla på o snacka om smink, kläder, snacka skit o de e MKT avundsjuka bland tjejer men umgås man med killar kan man bah vara sej själv o sluta tänka på allt runt om kring. + att killar snackar inte mkt skiit och sprider rykten som tjejer osv. Min åsikt det. 



* säg en kändis du inte skulle banga på?
Svar: haha ojoj! Tror dom flesta vet svaret på det? ;) CHAD MICHAELL MURRAY


* hur ser "drömprinsen" ut?
Svar: som chad haha naaeh men de e olika faktiskt! :)

* vad dricker du helst på fest?
Svar: Bacardi Breezer^^

* beskriv hur en bra dejt ska vara
svar: hmm... båda ska vara sej själv liksom. Beställa hem pizza, sitta o käka i soffan :D o sen kolla på en romantisk film, mysa o umgås o sen kanske ta en lång promenad längs vattnet på kvällen? Haha :P

* Tycker du någon lärare på din skola är snygg?
Svar: hahahaha :P yes I do^^

*ditt hus började brinna vad skulle du rädda? (du kan bara ta en sak)
svar: Min mobil och min kudde :O lr min mobil e ju ändå ALLTID med mej i fickan så den skulle följa med ändå OFC :D men min kudde!!!! (:
Vad gillar du för killar?
Svar: killar som kan vara sej själva i ALLA lägen och stå för sin egen åsikt. Inte ändra på sitt beteende beroende på umgänget. Han ska inte vara föör på ( då blir man lätt uttråkad) men han ska heller inte vara för ”ointresserad” liksom. Små retas men inte för mkt. Få mej på bra humör när jag e nere och finnas här för mej. Älska mej för den jag e och acceptera min familj och min kultur.
Varför e du så söt för?
Svar: hahahahahha^^ haha jadu.. :P
Om nån av dina tjej kompisar skulle strula (lr försöka iaf) med nån av dina brorsor, vad skulle du göra om duu såg lr fick reda på det? ;)

svar: hahaha Jadu... det skulle vara fett weard? Att se min brorsa strula med någon av mina kompisar liksom? Skulle bli fett förvånad o sen snacka med dom hahha xD

undra va sebbe lr fabian skulle säga om man vänder situationen och jag skulle strula med nån av deras kompis hahhaha ;)


Kommentarer
Postat av: jossan

najsiga frågor men sista frågan var fan den BÄSTA! :P

2010-03-09 @ 20:58:45
URL: http://madebyjossan.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Vem e läraren:P?

2010-03-09 @ 20:58:56
Postat av: Mackii

Tackar den sista var min ;) men aa vända på situationen var intressant ^^

2010-03-09 @ 23:54:48
Postat av: Anonym

Varför skulle nån av dina kompisar försöka strula med sebastian?

2010-03-10 @ 00:00:54
Postat av: duvetvem

SNÄLLA SÄG VEM LÄRAREN ÄR :( PLZ

2010-03-10 @ 16:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0