YEAAAAAAAAAAAAAAAH!



FREDAG IDAG, VAD FAN BETYDER DET? JOOOOO PARTYY TIMEEEE!!!! DET ÄR IDAG SEBBE SKA HA SIN 20 ÅRS FEST!!! kommer inte kunna blogga mer idag tyvärr :( kommer bli stressigt för mej asso -.-
efter skolan ska jag direkt till lokalen för att hjälpa lin och sen kommer vi vara där liksom tills allt börjar så kommer inte ha tillgång till data... men ah jag kommer såklart blogga imorrooooon!
är såå JÄKLA taggad asså!!!

min outfit? SVAAART!!! hahah :P like always? nah men ska ta med mej extra klackar ifall jag inte pallar gå i dom andra o sen typ en extra klänning. man vet aldrig liksom!

nääh klockan e mkt nu asso.... måste ta en dusch börja fixa mej och sen dra till skolan!

hörs imorrron sweetieees!!!!

Kommentarer
Postat av: Lilja

inte värt 1400 Amanda! se min blogg

2010-03-13 @ 08:46:22
URL: http://liljabjorks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0