nu snackar vi om 2 personer, den ena kan ej se vad jag känner. och den andra som VAR min kompis kan tagga långt, eftersom att hon är ett avslutat kapitel.

TJENA! (: som ni kanske märkt så har jag skrivit 2 ganska känsliga inlägg, behöver inte gå  in på det men det är lite grejer som hänt... de första inlägget där jag inte visste vad jag skulle göra, vet jag fortfarande inte cuz its like he can´t see what I feel o bla bla bla och det andra  det hände igår, men det är ett avslutat kapitel (säger man så?)
( pallar inte att allt ska vara såhär så ska försöka vara positiv nu framöver och KANSKE våga mer?) (:

THE BROTHA FABIAN AND MEE!

yeah åter till helgen. är hemma hos pappa nu, igår blev de bara chill hemma med familjen, hade ingen ork till annat. idag ska jag till sumpan för o träffa julia, karl, olof och kanske fler... jag och julia ska kolla på deras match på sumpans ip sen typ (: efter det måste jag dra hem till solna för o hämta ett par klackskor och en klänning.

eftersom att vi imorron ska hem till farmor där hela släkten kommer vara typ det blir mat osv (: så jaa helgen kommer gå väääldigt fort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0