greeeeen



















Har du:

Någon som du saknar? japp, men kan ej säga vem....
Någon som du hatar? – yes
Vem kramade dig senast? - jonas
Vem pussade dig senast? jadu.. :P
Vem ringde dig senast? –Sebbe
Vem ringde du senast? – jocke
Vem smsade du senast? - Samuel
Vem smsade dig senast? – linus
Har du några kärleksproblem? – när har jag inte? -.- börjar tröttna...


Jag:
Är singel? – så singel man kan bli
Svär ofta? – jäävligt ofta MOHAHA
Sjunger i duschen? – HÖGT OCH FALSKT!!! :D
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? –  aah 


 
Vad:
Längtar du till mest just nu? – Grekland i maj!!!
Vad ska du göra i sommar? – HA DET BÄST!



Vem:
Älskar du? - min familj och mina närmaste vänner.  
Skulle du kunna göra allt för? – dom jag älskar haha
Var du med senast av det motsatta könet?- samuel
Vet mest om dig? -  ingen vet mer än jossan, hon kan mej ut och in!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0