2 frågoor...

  
 1*

ska svara på två frågor jag fick igår. vi börjar med den första! Finicia är fabian och sebastians syster från deras pappas sida! asså förstår inte vad som e svårt o fatta haha :P finicia och fabian o sebbe har samma pappa men inte samma mamma. jag fabian o sebbe har samma mamma men inte samma pappa! så.



2*

den andra frågan. en person som påverkat mej stort i livet... hm... jag kan berätta lite men tänker absolut inte nämna namnet på personen!  för jag vill inte att alla ska veta vem personen är, och jag tror faktiskt att den här personen brukar läsa min blogg då & då! men det skulle vara någon från 2009. den här vi säger att personen heter gurka xD jag träffade gurkan i slutet av sommaren tror jag... vi umgicks med vänner och utan vänner och vårt såkallade konstiga "förhållande" var lite knas! jag har lärt mej mkt om livet från gurkan för gurkan e en smart person, lite föör smart känns de som! aja jag blev sårad, riktigtjävla sårad från gurkan men ah, vi har liiite kontakt än idag via sms! vissa av er kommer förstå vem  "gurka" är ;) vissa inte...




lite fler bilder från igår :)






jag ÄLSKAR dej sebbe! GRATTIIIIS SOM FAN OCH HA DET BÄST NU! ÄLSKAR DEJ BROTHA!



meee, sebbe och liiiin! LOOVE!


jag spelar ointresserad? sebbe e skit glad över et kort han tagit och lin garvar som en anka? HAHA KLOCKREN BILD, I LÖÖÖVE IT :D som lin brukar säga! <3

komer fler sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0