TACK FÖR DOM HÄR ÅREN RÅSUNDASKOLAN! <3

skolavslutning imorrn, means sommarlooov! :) ska bli skönt men jag vet att jag sagt: åhh jag hatar min skola det ska bli skönt o sluta osv men jag kommer faktiskt att sakna råsundaskolan, jag kommer sakna plasten där vi brukade sola, spana in guysen som spelade fotboll, jag kommer sakna att dra till furuvik på rasterna, jag kommer att sakna vissa personer från skolan, jag kommer sakna vissa (wearda) lärare som man drivit med hela tiden, jag kommer sakna att gå samma jävla tråkiga skolväg varje morgon. jag kommer helt enkelt sakna råsunda skolan. det känns sjukt weard att efter att gått i skolan i flera år sluta och börja i en helt annan skola med helt nya männiksor. jag kommer sakna allt och alla! <3

här kommer lite balbilder! (:


jag och ellinor (:



same!



same + philip i bakrunden




bella jag och alex (:




bella och jag



bella jag och linnea




HAHAHAHHA, lulle och jag :D




lilja and moi! (: 




SUDDIG!



yeah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0