sommarlove? känns sjukt asso.



Du fick mej att le, att vara glad, att våga, du fick mej att må bra. sen säger du till mej att du aldrig gilla mej? det gjorde jävligt ont. känslorna för dej finns kvar och allt är bara så sjukt jobbigt...
den här veckan har vart ett helvete, så mycket känslor som kommit upp, så mycket skit som jag tänkt på.
sakna allt det gamla, hur det var för några månader sen fattar inte du det? jag gillade dej SJUKT mycket, SJUUUKT mycket. jag är själv jäävligt chockad då jag såg att du påverkade mej jävligt mycket.
det var sjukt hur glad jag var när jag var med dej, hur perfekt allt var men det försvann från ingenstans, det bara försvann. vi snackar inte på fett länge sen får jag höra dej säga jag gilla aldrig dej. oooouuuuff säger jag bara, vilken kniv, vilket slag. vet inte hur jag ska klara det här asso, den här veckan har  vart f***ckt uppp. mycket tårar och skit. min tillit till människor? jadu den har förvunnit helt. jag vet ingenting längre, absoult ingenting.

jag orkar inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0