saker jag måste säga typ? :O

Vaknade av att mobilen ringde och tatueringen kliarr (stavning)? som fan -.- glömt o beätta vissa saker har jag märkt! min tatuering gjordes för två veckor sedan och den har jag på vristen, lr njah ber längst ner på benet typ och det står par espera ad astra  som betyder genom svårigheter mot stjrnorna! (:
sen en annan sak jag inte vet om jag berättat, gick ut nian med 280 poäng och är nöjd med det. hm.. finns det ngt mer jag känner att jag inte sagt? jag reser till libanon den 14 juli och ska vara där en månad. yeaah tror det var allt va?


min tatuering (:




nu ska jag klä på mej och fixa mej för klockan 1 ska jag möta Natha (: vi kanske ska träffa adam? umgås lite och sådär, sen senare på eftermiddagen ska vi träffa 2 andra och då blire mooovie time!
nääh känner mej lite smått stressad nu så måste skynda. men hare bra sålänge hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0