pappa <3

på efternmiddan drog jag och natha hem till allan och det var faktiskt najs för han känner massa som jag känner, tex charlie adam viktor niklas emelie aria jamie massor så de va kul o snacka liksom! (: sen drog jag hem och det första mamma sa var: AMANDA NU FÅR DU FAN RENSA DIN GARDEROB!


såå aah här kommer för och efter vilder (känner mej grymt duktig :D



ser ni??????? det ligger en HÖG MED KLÄÄÄDER, tom hyllan på höger som är tom, dom kläderna som ska ligga där finns i högen, inte bra amanda inte bra....



kastade allt på sängen för jag fick damp :D



efter! DUKTIG? AAAH fan asso äntligen är det rensat! (:


imorron ska jag träffa pappa vid 1, vi ska dra till solna centrum för att köpa present till Jackoe. vi måste hitta något FIIIN! :D sen ska det bli skit kul för pappa jobbar nääästan heela tiden så vi umgås sällan så det ska bli jätte trevligt. jag älskar dej pappa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0