liseberg i liiite bilder! (: ENJOY

här kommer lite pics från göteborg! pallar inte lägga upp alla men här är några iaf! (:


hahahhaa marcus xD



marcus och lin sover på tåget på vägen hem, awhhh :)




sötisarna :D




HAHAHAAHHAHAHAH INGEN KOMMENTAR! XD



trötta sega apor e vi allihoppa allihoppa allihopppppaaaaa (:




en morgon frisyr, skit trött och helt borta amanda? skit trött marcus och en söt lin dåra




HAHAHAHHA :D



lilla jag sover och marcus tar då kort?!?!?!



konstig upp och ner bild när jag sover igen...


hahaha marcus lilla gubbe, minns inte vad den heter! :P



HAHAHAHHA sebastian ritade på marcus när han sov XD



YEAAAH :D jag i svart btw



capten morgan? :P


denise och lin!!! :D

det var liseberg i bilder typ, lr det här e bara nåågra få bilder utav alla! nu ska jag lyssna på musik, lägga mej i sängen och bara chilla!  (: hörs imorron hörrni^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0