I'm sick of this life




Herregud vilka falska människor det finns överallt. " jag kommer alltid finnas där för dej " jaja att ni kommer. Säg det inte om ni verkligen inte menar det ... Eller så är det bara jag som måste sluta tro på folk så mycket som jag gör. Jag kan inte säga att jag är den bästa, men jag finns iallafall där när någon känner sej ensam, när dom behöver en hjälp hand. Så många gånger jag hamnat i skit, så många gånger jag har gett folk sov platser för att dom inte har någonstans att sova. Så många gånger jag har gett mej själv skulden fast jag inte ens varit inblandad. Så undrar jag vad helvetet jag har fått tillbaka? Nu är det slut på det, glöm mej helt seriöst. Men det kanske är det livet handlar om, man ger allt men man får inget tillbaks ...


Kommentarer
Postat av: namnlös

Därför kanske det är dags att vakna redan nu! Livet är inte dina "vänner", satsa på de du kommer ha kvar istället..

2010-06-26 @ 13:10:11
Postat av: Finicia

Det är ingen som kommer uppskatta dig om du är supersnäll hela tiden. Dom kommer ta det förgivet och dom kommer ta DIG förgivet. Du måste ju veta att det finns gränser och att du inte kan vara snäll hela tiden. Du ska inte vara vän med sånna personer. Jag har få vänner, men jag klarar mig utmärkt faktiskt! Du är en smart tjej amanda :) skit i dom! <3

2010-06-26 @ 19:53:30
URL: http://nicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0