blablbla

Lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag tror inte det? :O
2. Höll du några av dina nyårslöften? ja det gjorde jag! (:
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Neeej :O
4. Dog någon som stod dig nära? inte i år inte.
5. Vilka länder besökte du? frankrike, libanon och grekland :)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? aa en provat sak...
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 4 juni!
9. Största misstaget? att jag litade på vissa kompisar
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Not that i remember.
11. Bästa köpet? Kameran!
12. Vad spenderade du mest pengar på? klääääder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alexander, Paris
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Yiruma - River flows in you
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare helt klart :P
16. Vad önskar du att du gjort mer? varit mer aktiv i allt jag gjorde.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slöat
18. Hur tillbringar du julen? Med pappa & bröder i Malmö hos farbror. Sen med mamma & bröder i Svedala hos Mormor.
19. Blev du kär i år? Jag var kär...
20. Favoritprogram på TV? Ehm. Får nog bli idol isf.
21. Bästa boken du läste i år? dyk i heter den
22. Största musikaliska upptäckten? Rihanna
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? det minns jag faktiskt inte..
25. Något du önskade dig men inte fick? -rycker på axlarna-
jävligt kul ett tag i somras!



Kommentarer
Postat av: Lilja

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag tror inte det? :O



haha vadå, du har väl inte tagit en tatuerin förut heller?:P btw,saknar dig <3

2010-07-04 @ 23:29:40
URL: http://liljabjorks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0