Bal imorron!

Bal bal Bal, mycket stress nu, mycket som händer. (privata saker) och ja, jag trodde inte det skulle bli såhär men men vafan ska man göra?... aja får göra det bästa av situationen helt enkelt! imorron är det bal och vet inte vilken klänning jag ska ha än eftersom att den jag tänkte ha, råkade jag smutsa ner i lördags på studentfesten -.-
hänt lite saker nu på senaste tid som jag inte hade förväntat mej asso, jag är tacksam för de vänner som funnits här för mej. Jossan och marcus mest dåra (Lin med)



imorron skippar jag halvdagen i skolan för o sova ut och sen börja fixa inför kvällen. vi ska samlas med klassen 17.45 imorron för att fotograferas och sen "mingla" runt -.- sen äre bal och den slutar 00.00 . efter balen tar jag med mej jossan och träffar några kompisar som inte går i råsundaskolan. vi får se vad vi hittar på men något blir det iaf. man ska umgås med de vänner man känner att man har kul med och kan vara sej själv med och det ska jag göra imorrn efter balen. har INGEN aning om hur jag kommer se ut imorrn eftersom att jag inte ens vet vilken jävla klänning jag ska ha men aah det löser sej nog :D


jaja, nu pallar jag inte skriva mer ska hoppa in i duschen, hörs imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0