frååågor och svaaar!

TJUUU BRÄÄH! fyfaan vad kul man kan ha med sina närmsta vänner ibland :D jag marcus och frida e här hos mej och vi har pratat SKIT mycket och haft det jätte kul! (: har svarat på era frågor och här har ni svaren då! ENJOY!


är du på G med någon just nu?
Svar: nej jag är inte på G med någon just nu.

hur många poäng gick du ut grundskolan med?
Svar: jag gick ut nian med 280 poäng! :)

vilka är dina bästa vänner? Berätta om hur dom är och vad ni har för relation osv.
Svar: jag har turen som har 4 bästa vänner. Fast dom är VÄLDIGT olika haha :D
marcus och jag driver jämt, vi kan sitta hela dagarna och larva oss, prata kiss och bajs språket och bara ha SKIT kul! Tjockis fetto pucko tönt jaa det är så vi hälsar på varann när vi snackar i tele :D vi har en störtskön relation då vi ALLTID har grymt kul! Jag har känt marcus i 8 år
Jossan: är en lugn tjej som oftast vet bäst, vad man ska göra i svåra situationer och sånt! Vi kan sitta och prata ut heeela tiden! (: jossan är en urgullig tjej som vet vad man ska göra. Vi har känt varandra i 4 år! :)
Alex: ojojoj, alexander är en utav de ärligaste personerna jag känner. Vi har ingen kiss o bajs relation men han har hjälpt mej GRYMT mycket när jag haft det svårt i skolan. Jag och alex har träffats dag in dag ut i 8 år nu. Vi har gått i samma klass i 8 år. En GRYMT bra person!
Nathalie. Har jag känt skit lite men våran relation har allt. Kiss och bajs, seriöst snack och aah det mesta! Vi klickade direkt och har en grymt bra relation :) vi har redan gått igenom en del med varandra på den korta perioden och hon är en underbar tjej! (:


har ni lägenhet i Libanon eller hur bor ni?
Svar: Ja vi har en lägenhet i Libanon där vi bor när vi är där!

är det sant att du gillar moppar men inte kan köra?
Svar: HAHAHA ryktet går lr? JAA jag älskar att åka moppe :D men inte köra, lr om jag lär mej det haha. Har dock krokat en gång med charlies moppe. Men ÄLSKAR att åka! :D


vad brukar folk kalla dej? Vad har du för smeknamn?

Svar: Mandi brukar dom som känner mej jävligt bra kalla mej (familjen + the best friends alltså) ammi brukar olof kalla mej sen ere amanda bara :)



Om du är intresserad i någon just nu, vem?

Svar:
intresserad och intresserad... just nu är jag liksom inte intresserad av någon på det sättet men det finns väl nån man tycker e najs osv höhö


Hur lång är du?

Svar:
1.67 cm




Blir du lätt svartsjuk?

Svar:
ja det blir jag... haha




Ringer eller smsar du mest?


Svar:
hahaha helt klart smsar jag mest. Kanske liite föör mkt faktiskt




Vad brukar du få komplimanger för? Utseendemässigt och någon egenskap.


Svar:
utseendemässigt så äre typ mina ögon, någon egenskap. Typ tillit tror jag...



Hur ska en kille klä sej?


svar: 
hm... chinos eller jeans med en vit skjorta. ett halsband som är personligt är också snyggt, sen ska han ha ett silvrig kedjearmband typ. sen converse lr så! (: vax är alltid ett +!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0