MYS PÅ HÖG NIVÅ!

ouuf ouuf ouuf, dålig uppdatering nu senaste tiden? jooo jag vet... men har haft så jääävla kul nu under sommarlovet asso, det är helt sjukt!!! har träffat skit mkt nya personer, lärt känna massa, vart ute typ varje dag och massooor! (: yeah yeah^^



har precis tagit på mej en svart kort volang klänning typ? sov hos natha inatt men glömde en sak där -.- så ska möta henne om en stund för att ta den saken höhö^^ det var skit kul faktiskt. vi har hemma hos pontus igår med typ jamie aria lennon ion daniel marcus micke natha salem och jag typ? har jag glömt någon? :O
vi chillade, det var typ chillkrök. sen drog vi hem till natha, gjorde massa mackor och varm choklad och satte oss på balkongen och snackaaade som fan/garvade som fan!


idag drar jag + the family till kopsars landställe typ? aah, så kommer hem imorron och då bloggar jag igen hörrni!
hörs imorrn, pussar! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0