hejdå alla underbara vänner! hör JÄTTEGÄRNA av er! (= <3




jahopp och nu är det den 13, den 14 om några minuter typ? och dags för mej att ta farväl...
kommer vara borta i 4 veckor och kommer inte kynna blogga någonting -.-
jag kommer fram runt 12 tiden på dagen imorrn. planet lyfter 7 på morronen så e någon vaken så ere bara smsa nu under natten höhö. nee men ärligt talat, ni får fan höra av er till mej under tiden jag är där. det kostar inte extra lr ngt sånt och jag kommer absoult att svara och blir bara glad om jag får ett smsa av någon kompis lr så!(:

yeah yeah, vi ses om 4 veckor lr vad säger ni? ;) haha ni får ha det underbart här i Sverige, kommer sakna er alla enooooormt mycket. speciellt mina 3 bästa vänner. Natha, Marcus och Alex, er andra med såklart. är skit tacksam för att jag fått lära känna allt nytt folk och alla fester man gått på, alla chillkrök man vart på osv. har vart den bästa sommaren asso jag svär. har träffat enormt mycket nytt folk faktiskt, och jag hoppas ni vill träffa mej när jag kommer tbx, ni får liksom inte glömma mej?!?! haha :D ha det underbart i Sverige nu mina kära vänner. och glöm INTE, HÖR AV ER SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT!!!!!  <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0