bästa vänner! kommer sakna er! <3 (åker inatt)

NATHALIE! 

Har inte känt dej länge nathalie men vi har en underbvar relation. du stormade in i mitt liv från ingenstans och blev min andra bästa vän! du är underbar gumman och jag kommer verkligen sakna dej. vi har alltid lika jävla roligt när vi träffas, och det är typ bara vi som förstår oss på våran knäppa humor. vi delar allt... och har alltid kul. jag älskar dej gumman och kommer sakna dej JÄÄVLIGT mycket ska du veta. du är min andra halva nathalie. jag älskar dej bästa vän! ha det bra i Sverige nu så ses vi om 4 vecckor. bästa vän! ♥



MARCUS!

Du vet inte hur fucking mycket du betyder för mej bästa vän. Alla gånger du stöttat mej när jag haft det svårt, alla gånger du försökt få mej att le när jag varit ledsen, alla gånger du tagit första snabbaste bussen hem till mej för att jag mått dåligt, alla dom gånger vi pratat i flera timmar för att försöka lösa svåra situationer, a...lla dom gånger du har funnits här för mej. Grejen är att du har gjort så fucking mycket för mej. Det jag försöker säga är att ingen annan har gjort så här mycket för mejsom du gjort. Du är den ärligaste, snällaste, underbaraste, roligaste, och den bästa som finns. jag har kännt dej i många många många år nu och jag är evigt tacksam för att du finns i mitt liv och funnits här för mej i ALLA jävla lägen. Du är min bästa vän marcus och jag älskar dej av hela mitt hjärta. vi ses om 4 veckor bästa vän, jag kommer sakna dej! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0