you are SICK!

FAN ASSÅ -.- har inte kunnat sova så bra inatt och snart börjar ju skolan, då blire inga soooovaaaa uuuuuuut liksom... hatar att jag inte kan sova som jag ska :@
aja ska försöööka ändra på det så får vi se hur det går =)

idag ska jag träffa Ellinor och Tobbe, venne om hans kompis också kommer vi ska hitta på något kul!(:
och imorrn äre onsdag då ska vi allihoppa kolla på sebbes match så han spelar med A-laget i superligan, de e en skit viktig match så ah det ska bli kul det med! (:



BILDEEEER FRÅN NYÅR!!!



hatar när man får röda ögon på bilder -.- dom ska ju va gröööönaaah...



hahahhaa älskar lins miin! <3



don´t be afraid, its just some coca cola!!! ;D




HAHAHAHAHAHAHAHAHA vem fan vare jag anklagade denna gång da?


hahaha konstiga miner et blev hörrni.

det finns ca 7 bilder kvar som ni får senare och sen äre bara fabians bilder och videosar kvar som han har hemma! ska ringa honom och påminna honom skicka dom annars kommer ni aldrig få se dom asså.


Kommentarer
Postat av: DAVID

hahhaha nej det är inte min tjej;p

2010-01-05 @ 13:46:41
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0