vi e köpte på auktion hahahahha

HAHAHAH mamma har ju facebook det var ganska nyligen hon blev medlem så hon har precis lagt in massa bilder o skit och igår hjälpte jag henne o lägga in en bild på henne när hon står vid hamnen typ i bikini när vi var i GREKLAND och jaa hon har fått många komplimanger för sin kropp :P hon tränar ju mkt... haha vågade inte lägga in bilden måste ju såklart fråga henne först men här är iaf nååågra kommentarer från bilden (dom andra sket jag i)
hahahahah på auktion xD haha aja jag tyckte det var roligt iaf!





Fabian ✫ Maamari
Fabian ✫ Maamari
Vilken Pangmorsa! Vart fick barnen plats?
för 5 timmar sedan · Anmäl
Mireille Salame
Mireille Salame
Hahahah, köpte er på auktion älsklingen.
för 4 timmar sedan · Anmäl
Amanda Hanna
Amanda Hanna
hahahah, isåfall måste jag ha vart den dyraaaste :P
älskar dej mamma!
2 sekunder sedan ·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0