snabba cash?

Då har man käkat och städat klart, sköönt! sen har jag snackat med dom som betyder mest, dom jag kan lita på om en grej jag behövde hjälp med och jag fick hjälp! (: tack, älskar er!

den här bilden påminner mej om typ skräck HÖHÖ nää men den e tagen i Paris iaf ;)

Imorrn blire bio med några roliga! Snabba Cash, oh yeaah...
vill gå ganska tidigt eftersom att jag vill chilla på kvällen o så, så vi får se hur allt blir men ska bli kul o träffa dom imorrn iaf för man har alltid lika kul ;D 

Snabba cashSnabba cash

  • bio.decorator.kvitto.langd: 2 tim 4 min
  • &Aringldersgräns 15 år
  • Genre: Svensk, Thriller, Action
  • Pris: 105 kr

JW lever dubbelliv som stekare på de hetaste inneställena på Stureplan. När han förälskar sig i överklasstjejen Sophie lockas..

någon som sett den? var dne bra, dålig osv? (:  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0