OTUR? NJAAH LITE KANSKE

jaa som ni kanske läste så pajade min data lr haha nja inte pajade men den hade typ ADHD lr ngt men som tur vaaar så fixade proffset Atle den! ;D så nu funkar den igen ;D
idag har vi typ kollat på film? och snackat och sånt, jag jossan Atle och Oscar!


jaa ni kan ju gissa vilken film det blev! ;)

dagen blev lyckad faktiskt och för er som inte vet så sov Fabian över här ;D
LOOOK HERE :


fabian sover på min säng! =)


mamma, jag i mitten på madrassen (jaa fabian fick sova på min säng bara för att jag e såå snäll!)
och sen fabian! =) onödiga bilder men ändå!


NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRBIIILD!


naah nu ska jag nog ringa till Jackoe, har saknat henne och Maribell ENORMT! <3 vi höööres


Kommentarer
Postat av: Ellis

Awww sötFabian då :D

2010-01-13 @ 08:42:42
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0