Musik på hög nivå!

heeje! =) visst har jag blivit duktig på att lägga upp bilder varje dag? OH YEAH! iag kommer också en video från nyår och då får ni se hur jag och Fabian höll igång HAHAHA^^
Jag degar i sängen med laptopen och musik, finns det något bättre? NEJ! 
ska snaaaaart börja fixa mej (haha om typ 2 timmar) kl:13.00 kommer iaf ellinor hit.
måste ringa Micke idag också och se vad vi ska göra ang min design som ALDRIG blir klar -.-
nääh nu ska jag lyssna vidare på gallery so, see you later! :)

HÄR HAR NI ÄNNU FLER KNAAAAZIIIIIGA BILDER! ENJOOOY ;D


HAHAHAHA någon är HEEELT borta? och vem FAN dricker sprit (dricka alltså) i en kopp?
haha joo sebbe & fabbe eftersom att dom andra glasen var upptagna, det var fullt hus hemma hos oss!


fråga mej INTE varför men nästan 80% av alla bilder är på mej :S haha lr njaaah de finns måånga på fabian som han inte laddat upp än också haha^^


hahahaaha KOLLA SÖTISEN LIN I SPEGLEN!!!! kraaaaaaaaaaamas*


sebbe du försökte göra bilden rolig genom att STIRRA på mej men NEJ du kyckades inte MOHAHAHA


GRUPPFOTO NR 2


sweetiieeees!!


well well ser man på här fick ni nya foton och FLER finns det så ha bara tålamod kära läsare!
ni blir bara fler och fler för varje dag som går och jag e otriligt glad för det! det skulle vara roligare om ni fortsatte kommentera också!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0