minnen!!!

beroende? dagens ord! alla är vi beronde av ngt right? jag är beroende av få saker och dom sakerna står mej ändå väldigt nära höhö! sms beroende ja det är jag. men sen kan ag cokså bli beroende av någon person också och det är inte alltid bra, det kan vara både positivt och negativt!
och NÄR jag väl blir beronde av NÅGON ojoj då förändras jag HELT&HÅLLET! jag lever liksom i min egna värld och drömer mej bort typ? höhö yes :)

------>   ett bra exempel! jag hatar sms när det inte är från personen jag ville det skulle vara från
(tagen från facebook)



Bilderna som påminner om ngt... MINNEN!!!



HAHAHAHA MINA SÖTISAR LEKTE FJORTISSAR ;D <33


älskar dej!


ja jag vet att den e upp och ner men ändå!








Kommentarer
Postat av: DAVID

jodå:)

2010-01-17 @ 16:29:19
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: Lilja

haha juste,den där bilden. fyfan vad längesen det var! <3

2010-01-19 @ 21:18:49
URL: http://liljabjorks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0